جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سمیرا شریفی (آسمان)
آخرین اشعار ناب سمیرا شریفی (آسمان)
|
به نام او که روشنی بخش جان است
می برد مرا
آنکه آورد روزی
نزدیک است رفتنم
نزدیک
انگار که سالهاست
این لحظه را می بینم
و من خواهم رفت
سبکبال و رها
وه چه پر شور است دیدار ما
دیدار یار...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.