جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
آخرین اشعار ناب عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
|
من اشتباه زندگی میکنم
یا روزگار ازمن تقاص میگیرد
این روزها هیج چیز
سرجای خودش نیست
حتی دل من ...
بعضی حرفها در دلهای شکسته
تا ابد زندانی میمانند و
هیچگاه سپید نوشته نمیشوند..
به احترام تمام لحظه های بیصدایی
که فقط گریه کردم
آبروی عشق رو هیچگاه حراج نمیکنم ..
او که نبود من همیشه با خودم بودم
او که آمد من فقط با او بودم وخیالم..
در تنهایی عاشقانه
در کوچه های خیس خیالم
عطر یاد همیشه بودن را
با او مرور میکنم و
بعد آرزو میکنم خیالم
برآورده شود
من به خیال های عاشقانه
خوش بینم ..
مدتهاست که رفته است
بی آنکه برگردد و من
حرف بزرگی در حنجره ام
انتظارش را میکشد
دیر بیایی سکته میکند
کنارم نیستی تا بگویم
دوستت دارم ..بمان ..
پسرزاگرس (عبدالله خسروی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.