ای رهبر والی مقام ** ای عشق شیعه بر کلام
علم شما مولا علی ** راه شما محمدی
عشق خدا بر دلتان ** غضب شما بر دشمنان
همچو بزرگ طایفه ** دل داده اید بر مردمان
هر که افتد بر اشتباه ** رب که داند زین ماجرا
از ته دل روح داده اید ** بر مردمان روزگار
گر خلق هم یادش رود ** از یاد رب نمی رود
ای رهبر آموزگار ** ای مجری این روزگار
این آگاهی از وی بُوَد ** زین امنیت از وی بُوَد
چون رهبر مایید شما ** دست شما بر قلب ما
از هر جهت ابلیس غرب ** دستش کوته ، هست از غضب
داند که این رهبر ما ** رشوه بگیر ،نیست از شما
کشور که چه! عالم همه بخشیدییَش ** چشمش پاک هست، از ماجرا
خریدنی نیست رهبر ما ** همچو شیخان منطقه
این انسان پاک خدا ** نایب شده بهر شما
امام عصر روزگار ** بیند همی این روزگار
بسته تبسم بر لبش ** شاد و خوش هست از حال ما
رهبر کوشای ما ** پایی عقب نمیکشد
رحمی ندارد بر دشمنان ** ترسی ندارد از حی یَل
داده شده بصیرتی ** از جانب پروردگار
بینید همه، شیطان عصر ** در غم، همه غلطیده اند
در روزگار آتشین ** جای دنج هست زین سرزمین
دانید که این آرامش ام ** بهر وی داده بر زمین
بینید که اطراف شما ** جنگ هست همه عالم به پا
گه سیل و گه غوغا به پا ** کرده همه جبرئیل ما
زین جا همه بخشش کنان ** برپا شده غوغا کنان
زین هم به آن نازل شده ** عشقیست به آن قسمت شده
بخشیده بر ملت همه ** آرامش هردو جهان
ناشکر نباشیم از خدا ** غافل نباشیم از خدا
شکری گزاریم از خدا ** قلبی ستانیم از خدا
بنگر همه عالم شکست ** زین سرزمین نمیشْکَنَد
زین هم به عشق رهبر هست ** خامنهای رهبر ما