به نام آنکه خاک وطنم زاوست
هرچه داریم وداشتم وخواهیم داشت زاوست
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲🐲
ایران ای وطن نالیده ام
ای که در تو روئیده وبالیده ام
⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️⚘️
🦋ای تنها گل شب روئیده ام 🦋
🌼در دل نهان آفتاب تابیده ام🌼
🦄وجب به وجب می شناسم تورا 🦄
💮گام به گام احساس می کنم تورا💮
باصدها فرسنگ فاصله باتو
🌷گم نخواهم کردشقایق های خونین تو🌷
ند🫴🫴هم مشتی زخاک مقدس تورا 🫴
به صدهاهزار مشت سنگ طلا✊️
❤درختی که دارد ریشه در خاک تو💓
❣️می دهد ثمر در همه فصل به عشق تو❤
در خاک تو آلاله ها خون ریخته اند
تا تورا بر چشم بر نگاه داشته اند
در جوار یا (خاک) تو روئیدن آرزوست
درخاک توآرامیدن آرزوست
مرغ عشق در خاک تولانه کرد
آهوی رانده شده در خاک توبچه کرد
توهمانی که همیشه ایرانی
ساراخوش است چون بمانی
دلارامم شاد باش ومسرور
که ایرانت هست تابه ابدباعشق مغرور
تقدیم به همه ی هموطنان عزیزم با تمام وجودم به خصوص دوستان سایت بزرگ شعر ناب ....لحظه هایتان پر از احساس ناب، باکمال تشکر وقدر دانی...
بمانید به مهر و بسرایید