سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        ماه کامل

        شعری از

        جواد ملکی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۵۹ شماره ثبت ۱۲۰۴۶۵
          بازدید : ۱۹۸   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر جواد ملکی
        آخرین اشعار ناب جواد ملکی

        هرکجا دل پا گذارد خونِ دل هم ریخته
        خونِ صدها عاقل از پیمانِ جاهل ریخته
        کاش قدری هم نشان از شرم داشت
        آنکه در افکار ما قدری تزلزل ریخته
        با که میجنگی؟سپاهِ دشمنت آنسوی من
        من همانم که برایت خونِ دل ها ریخته
        بوی مِی، می آید از سجاده ام،ای وای من
        گویی از کامِ لبت در جام دل هم ریخته
        صد بهاران رفت و پیدایت نشد ای ماه من
        آنقدر در انتظارت ماه کامل ریخته
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد اکرمی (خسرو)
        چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۱۰
        درود جناب ملکی
        زیبا سرودید
        قلمتان نویسا تر
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        علی نظری سرمازه
        چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۸:۱۹
        درود بیکران بر جناب ملکی
        خندانک خندانک خندانک
        من نمیدانم چرا این شعر درهم ریخته!؟
        زهره دهقانی ( شادی)
        پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ۲۳:۲۵
        سلام و درود ادیب بزرگوار
        بسیار زیبا و عمیق نگاشته اید...
        خندانک
        خندانک
        خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۰۸
        دلنشین
        زیبا
        قلمتون سبز
        درود درود درود
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0