پنجشنبه ۲۴ آبان
می نشینم تا بیایی شعری از افسانه مهدویان
از دفتر عاشقانه های دل نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۰:۲۱ شماره ثبت ۱۲۰۳۱۳
بازدید : ۱۴۶ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب افسانه مهدویان
|
می نشینم تا بیایی از راه
غزلی نو بسرایی از مهر
بدهی باز نویدی زیبا
ساعتی را بنشینی به برم
کوک کنی ساز دلت را با من
و نسیمی که به همراه خودش آورده
عطر شب بوها را
غزلی از حافظ
با صدای تپش ثانیه ها
که گذشتند به شتاب
تن من محو هم آغوشی باد
گوش من مست غزل خوانی تو
چه نوایی دارد این کلام پر بار
شر شر فواره
که فرو می ریزد
در میان حوضی
که نشسته است میان من و تو
عطر تازه دم چای و ..
چای قند پهلویی که خجل مانده وسط
در میان دل ما
کی شود فاش میان من و تو!
راز آن سرخی لبهای هوس آلودت
به خدا سخت بر آشفته دلم از دوری
فرج ثانیه ها نزدیک است
افسانه مهدویان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید