پنجشنبه ۱ آذر
نگاه کهکشانی شعری از فریال امینا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۵:۳۸ شماره ثبت ۱۲۰۲۶۳
بازدید : ۱۲۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب فریال امینا
|
نگاه کهکشانی ات
دلتنگی ام را به آغوش میکشد
مرا به آنجا می برد
که طعم لب هایت چشیدنی بود
ساحل
دریا
آرامش
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاهی بسیار زیبا و پر احساس بود
موفق باشید