شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
آخرین اشعار ناب طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
|
من شوق ِ آغازم
احساس ِشور انگیز ِپروازم
بگذار برایت همسفر باشم در این طوفان
من آشنا با سوزِ هر سازم
من شور شهنازم
یارب گواهم باش
گم کرده راهم تو پناهم باش
سرمی کشد از سینه گاهم شعله ای جان سوز
در شام ظلمت قرص ماهم باش
تضمین راهم باش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.