پنجشنبه ۱ آذر
هر چه دیر می شود شعری از راضیه خضری
از دفتر دیدار نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۲۶ شماره ثبت ۱۱۹۵۰۹
بازدید : ۱۶۰ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب راضیه خضری
|
هر چه دیر می شود
نزدیک می شود
حوصله ام به گلو
و دور می کنم از خودم
پیراهن هایی
که همیشه فکر می کردم
چقدر به تنم...
چیزی نمانده تا جیغ بزنم!
(دنیا)
(چرا؟)
دست بردار از سرم
با تو
من
تفاهمی ندارم
هر چه دیر می شود
پیدا می کنم
از خودم فاصله ها را
من به تن دنیا
آبی ریخته ام
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ممنونم از توجه و ابراز نظرتون لطف دارید بزرگوار🙏💐🍃🍃🍃 | |
|
سلام بانو جان زنده باشید خداوند یاورتان ممنونم از نگاهتون | |
|
درود بر شما بانو شاهزاده ممنونم | |
|
با سلام و درود آقای کاظمی نیک ممنونم از نگاه پر مهرتان بزرگوارید 🙏🍃🍃🍃💐💐💐 | |
|
ممنونم زنده باشید سپاس 🙏💐🍃 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود