جمعه ۲ آذر
عاشق شدم اما تو چه؟ شعری از اسحاق محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ ۰۱:۲۵ شماره ثبت ۱۱۸۸۴۱
بازدید : ۲۵۲ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب اسحاق محمدی
|
عاشق شدم اما تو چه شیدای من شدی؟
مجنون شدم اما تو چه لیلای من شدی؟
من میوه ی ممنوعه خوردم جرم کردم و
آدم شدم اما تو چه حوای من شدی ؟
در های و هوی دام صیادان روزگار
ماهی شدم اما تو چه دریای من شدی؟
وقتی که عاشق ها همه در دشت گل شدند
خاری شدم اما تو چه صحرای من شدی ؟
با پای زخمی، قلب خسته، چشم بسته ام
راهی شدم اما تو چه همپای من شدی؟
در متن های مبهم و تاریک این جهان
واژه شدم اما تو چه معنای من شدی ؟
فرقی ندارد اول و پایان قصه ام
عاشق شدم اما تو چه شیدای من شدی؟
آواز سکوت
(اسحاق محمدی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خیر مقدم..