زندگی یه بازی ماهمه بازیچه شیم
زندگی یه باباست ماهمه بچه اشیم
یکیمون دوست داره عزیزمیدونه
یکیمون بچه طلاقیم برامون ازغصه میخونه
یکی اونقدرزرنگه همیشه وردستشه
یکی هرچه میگه گوش مکنه عزیزترین بچه اشه
یکی اونقدر مهربونه همیشه پیش بابا میمونه
اون یکی اونقدرکتک خورده ازبابادیگه بی جونه
یکی پیر یکی جون یکی دختر یکی پسر
یکی عزیز یکی فقیر یکی کثیف اونیکی گل به سر
یکی بابااونقدر دوستش داره براش راویه
یکی هم ازچشم بابا افتاده محکوم به تنهائی
یکی اونقدربابا بهش ارث داده که بی نیازه
یکی هم محروم از ارث همیشه دستش درازه
یکی قاضی یکی وکیل یکیمون دزده
یکی خواننده یکی آهنگساز یکیمون آخونده
تقدیم به بابای ترین بابای دنیا زندگی این اولین خط خطیهای قلمم بود که میترسیدم به اشتراک بگذارم اما به خاطر علاقه بیش از حدم که به بابای مهربانمان زندگی داشتم این را به پاس مهربانیهای که رد حق برادرهایم کرده است به اشتراک میگذارم امیدوارم به شما هم خوش بیایید