جمعه ۲ آذر
اثبات مدارا شده شعری از آریاناز پاکدلان
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۷:۲۴ شماره ثبت ۱۱۸۲۸۱
بازدید : ۱۷۵ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر آریاناز پاکدلان
آخرین اشعار ناب آریاناز پاکدلان
|
گفتم می توانم
زندگی را
با یک سرفه
خفه کنم!
خندید، گفت:« دوسدارم دریا را دایره فرض کنی، درحالی که صورت های بهم ریخته را تکان می دهم، آسمان را از پرندگان فراری دهی،من خُرده های پشیمانی را می سوزانم، و شاید دشت های گل سرخ را از آرامش الهی تبعید کنم.»
جوابی نداشتم بعد از دیدنِ طرد شدن روحش از تمام هستی؛ این یقیناً شلوغی نبود!
دیگر جایی برای خم کردنِ افکارش نمانده بود،
حالا زنی بود درکویرِ ساحلِ مغرب با الهامِ گمراهی.
و من دیگر اثبات مُدارا شده ای، بودم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی بود و پرمعنا