جمعه ۹ آذر
مویه های رباب شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۵۸ شماره ثبت ۱۱۸۲۵۸
بازدید : ۱۴۱ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
مویه های رباب
آخر عشق ناب شد آغاز
خاطرات شباب شد آغاز
دست طوفان سپرده گیسو را
شورش پیچ و تاب شد آغاز
فصل خونین باغ انگور است
دور جام و شراب شد آغاز
رحمت از آسمان شود نازل
بارش بی حساب شد آغاز
قرعه شاید به نام من افتد
موسم انتخاب شد آغاز
خوش نما باشد آرزوی محال
داستان سراب شد آغاز
مویمان شد سپید در این راه
سایه های خضاب شد آغاز
ساز بشکسته را نوائی نیست
مویه های رباب شد آغاز
شعرها را برایتان خواندم
انتهای کتاب شد آغاز
آخرین بیت عاشقی اینست
حال زار و خراب شد آغاز
پاسخ مدّعی نباید گفت
که سؤال و جواب شد آغاز
شب واسع گذشت ای یاران
خنده ی آفتاب شد آغاز
سید علی کهنگی (واسع) دی1400
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف و محبت شما استاد استکی عزیز | |
|
ارادتمند شما هستم آقای عزیزیان بزرگوار،ممنون و متشکرم از محبت جناب عالی،درست می فرمایید قبلا هم به اشتراک گذاشته بودم | |
|
ممنون و سپاسگزارم آقای کاظمی عزیز | |
|
ممنون و متشکرم از لطف شما آقای رمضانی عزیز | |
|
از لطف و محبت شما بسیار ممنون و سپاسگزارم آقای رمضانی عزیز | |
|
عرض سلام و ارادت آقای فاضلی نژاد عزیز،از حسن توجه شما بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
درود بر شما آقای نظری عزیز،ممنون و متشکرم از محبت شما | |
|
درود بر شما آقای داودپور عزیز،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود