سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    غم انگیز

    شعری از

    مهدی ملکی الف

    از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ۰۵:۱۰ شماره ثبت ۱۱۷۹۷۳
      بازدید : ۱۷۳   |    نظرات : ۱۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    در شهر من بعد از تو باران‌ها غم انگیزند
    بی عطر اندامت خیابان‌ها غم انگیزند

    عمری‌ست بی آغوش گرمت خانه‌ام سرد است
    وقتی نمی‌آیی زمستان‌ها غم انگیزند

    دریای عشقت روزگارم را فروپاشید
    در حسرتت همواره طوفان‌ها غم انگیزند

    دلگیر کردم زندگی را با غزل‌هایم
    با درد شعرم کل انسان‌ها غم انگیزند

    دنیای باران خیز من را کاش دریابی
    در شهر من بعد از تو باران‌ها غم انگیزند


    شاعر: مهدی ملکی الف
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ۲۰:۴۷
    درود بزرگوار
    غمگین و زیبا بود خندانک
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۳۹
    جناب ملکی
    همیشه شعر های شما زیباست
    بی اغراق عرض میکنم
    خندانک
    سید هادی محمدی
    جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۴۰
    خندانک
    جواد کاظمی نیک
    چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۳۶
    دورد برشما 🌷🌷
    بهروز عسکرزاده
    چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۱۶
    خندانک
    زلیخا رامیار،امید سحر
    پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ۰۷:۴۳
    درود بر شما جناب آقای مهدی ملکی الف شاعر توانا و ارجمند خندانک
    در شهر من بعد از تو باران ها غم انگیزند خندانک
    واقعا زیباست خندانک
    سپاس از به اشتراک گذاشتن این شعر زیبا خندانک
    پایدار باشید انشاءالله به مهر مهربان خندانک
    علی نظری سرمازه
    پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۰۱
    درود بیکران
    خندانک خندانک خندانک
    غم انگیزی زیبا را سرودید خندانک خندانک
    حسن  محمدقاسمی
    جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ۰۰:۵۳
    درود بر شما
    زیبا سروده اید خندانک
    بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
    جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۴۹
    درود و عرض ادب و ارادت بزرگوار خندانک
    زیبا بود خندانک
    جواد کاظمی نیک
    يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ۰۱:۳۷
    🌻🌺🌻🌺🌻🌺🌻
    🌹⚘️🪻🌹🌸🌸
    🪻🪻🪻🌹🌹
    ⚘️⚘️⚘️⚘️
    🌺🌺🌺
    🌻🌻
    ❤️
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    1