دوشنبه ۵ آذر
تپش قلب شعری از سهیل لطفی
از دفتر قافلهی عشق نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ۰۳:۴۵ شماره ثبت ۱۱۷۴۷۲
بازدید : ۲۵۱ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب سهیل لطفی
|
یخ زد لبخندم روی صورتم ماند!
دل از ابر چشمم اشک فرا خواند
عهد دادم و ماندم با جانم بر آن
اما بد عهدی تو دل را لرزاند
برایت جوشیدم مث آب از چاه
برای تو شدم در تاریکی ماه
هر طبعی داشتی من بر آن بودم
اما تو گذاشتی بر دل هی آه
گرفتم هوا از نفسهای تو
امیدم بود از برق چشمان تو
در آسمان دل تو تک ستاره
نبینم آن آسمان چه کردی تو؟
من ندارم دید رنگ تنهایی
من ندارم طاقت این جدایی
تپش قلب از آغوش تو شدت
تو عقد کردهی این قلب مایی
راه دور شدن از تو ندانم
لحن این رفتن را دوست ندارم
نباشی تو من را در دنیا چه کار
در قبر با فکرت سر میگذارم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.