شنبه ۳ آذر
زیر بارون شعری از حامد امیریان خاموش
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۷:۵۸ شماره ثبت ۱۱۶۸۹۵
بازدید : ۱۵۶ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر حامد امیریان خاموش
آخرین اشعار ناب حامد امیریان خاموش
|
هوایی که هرروز نفس میکشی
نفسها که با عشق هوایی میشه
صدای نفسهات از اون راه دور
برا خواب شبهام لالایی میشه
زمینی رو که تو قدم میزنی
واسه سجده من انتخاب میکنم
یه روزی اگه جرم شه عاشقی
واسه دیدنت انقلاب میکنم
به هرکی به جز من ببینه تورو
حسودیم میشه خب به من حق بده
واسه داشتنت نازنینم بیا
به من اختیارات مطلق بده
کنارم باشی یا نباشی بدون
با رویای تو زندگی میکنم
مثه معبده عشق تو واسه من
به این عشق من بندگی میکنم
هوایی رو که تو نفس میکشی
دارم زیر بارون نفس میکشم
قدم میزنم توو خیال خودم
به رویای خیس تو دس میکشم
|
نقدها و نظرات
|
ممنثنم از لطف نگاهتون🙏🙏🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است