يکشنبه ۴ آذر
شبهات بی معانی شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ۰۶:۲۸ شماره ثبت ۱۱۶۶۸۹
بازدید : ۹۷۱ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
می و عشق و نوجوانی که کند بهم تبانی
ببرد به یک تبسم دل زهد آسمانی
به خیال و خرده عقلی به کجا کشیده کارم
هنر مبارکی شد غزل و ترانه خوانی
همه باغ شد هیاهو گل و سبزه رفته از رو
تو که دوری از حوادث ز شکست ما چه دانی
ادب از کفت برون شد خردت همه جنون شد
چه کسی جواب گوید به سوال لن ترانی
شب سرد بی ستاره به غمم اضافه کردی
به چراغ مردگان هم تو عذاب می رسانی
دلم از صدای خشک و خشنت گزافه گو شد
به کجا کشیده ما را شبهات بی معانی
|
نقدها و نظرات
|
با سلام بینهایت از محبت نگاه شما سپاسگزارم زند باشی جناب معصومی عزیز شما همیشه به برادر خویش احسان دارید هر چه هست لطف خداست وگر نه بنده که باشم که گل خاطر عاطر باشم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری زیبا خواندم از قلمتان