مردی از جنس شرافت
پاکدامن، با لیاقت
مردی از جنس شجاعت
پرعطوفت، با محبت
مردی از سوی خدا
مرد مردان
نام او هست علی
علی ای همسر کوثر
ولی الله تویی
علی ای یار نبی
حجه الله تویی
اسد الله تویی
تو همانی که به یک اشارهای
کند خیبر را ز جایش یا علی
تو اشداء علی الکفاری
تو همان نماد عدلی
که در این راه عدالت
کردند با تو عداوت
علی ای امام عادل
تو جوانمرد جوانمردانی
علی ای یار یتیمان
تویی حامی ضعیفان
علی ای حق و حقیقت
علی ای هادی امت
تو همان مرد غدیری
تو امیرالمومنینی
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
در وصف مولای متقیان حضرت علی علیه السلام