يکشنبه ۴ آذر
یه ترانه برا تو شعری از رضا محمدزاده
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ بهمن ۱۳۸۹ ۱۷:۵۰ شماره ثبت ۱۱۵۴
بازدید : ۸۰۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب رضا محمدزاده
|
توي پلك خيس من عكس توئه
طرح خاموشيم از مكث توئه
توشكستي دل اين آينه روبارفتنت
هوس جاده فقط رقص توئه
*
اومدي خندمو كاشتي تو بهار
يه بهار هوامو داشتي تو بهار
يه سبد سبزه آوردي و بهار
تو ومن آشتي آشتي تو بهار
*
تو واسم ترانه گفتي مي خوني
كه تموم قصه هامو مي دوني
تو نگفتي كه مي خواي سفر بري
تك وتنهام بذار ....
خب .......مي موني؟
*
تو يه شب مثل يه رويا چكيدي
خواب شب رو توي چشمام نديدي
تا واسم خورشيدو معتا بكني
يادمه طلوع چشمات اومدي
يه شب باروني و مات اومدي
تا كوير و پر ِ رعنا بكني
*
تقويم شاديامونو دزده برد
گرگ شب خاطره هامون رو مي خورد
انگاري آتيش به بسترم زدن
نمي دونم كه چي شد خاطره مرد
*
من و تنهائي و حسرت تو دلم
نمي خواستم تو رو از ياد يبرم
به خودم گفته بودم كابوسه
ولي انگار كه درسته دفترم
*
مي دونستي اينجوري سخته منه
نفس مرگم الان تخته منه
تموم عالم و آدم چي مي گن؟
رو سرم داد مي زنن كه بختمه
*
تو يه شب مثل يه رويا چكيدي
خواب شب رو توي چشمام نديدي
تا واسم خورشيدو معتا بكني
يادمه طلوع چشمات اومدي
يه شب باروني و مات اومدي
تا كوير و پر ِ رعنا بكني
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.