يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر زلیخا رامیار،امید سحر
آخرین اشعار ناب زلیخا رامیار،امید سحر
|
چه شد در مامِ ایرانم
چه شد در مهدِ شیرانم
خدایا فتنه گر، سلطه
نگیرد بر دلیرانم
عجوزه های بی عصمت
منه جای دبیرانم
دَمَند در هر گره جادو
نیت بر جان میرانم
بسی بی آبرو آتش
زده بر عکس پیرانم
بخواهم من ز پیغمبر
ومولای فقیرانم
ببندد دست اهریمن
سعه بخشد سفیرانم
نبینم حال و روزت بد
تو ای پاینده ایرانم
اگر شادت نبینم من
ببینیدم که ویرانم
چه گویم با شهیدانت
خجالت از اسیرانم
بگیرم پرچمت بر سر
به روی کوه قیرانم
ز دل آرم خروشی را
کنم جان در نفیرانم
زنم فریاد آزادی
به زنده بادِ ایرانم
سحر خاور زِ تو خیزد
امیدم جای نیرانم
(کوه قیران در اصل کوه قلا قیران است قلّه ای مرتفع وزیبا در استان عزیزم ایلام)
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرود بر شما استاد گرانقدر جناب محمد علی رضا پور سپاس فراوان از حضور ارزشمند و لطف سرشارتان پاینده باشید | |
|
درود بر شما عزیز جان بانو آرزو عباسی (پاییزه) پایدار باشید مهربانیتان را سپاس بیکران | |
|
درود برشما آقای جاوید ان لطفتان را سپاس بنده خواهر کوچک شما زلیخا رامیار هستم
پاینده باشید | |
|
درود بر شما برادر گرامی ، دانای ادب وسخن سپاس از حضور تان انشاءالله دلتان خوش روزهای بهتر به دست ما والبته به قلم ما خواهد آمد امید که همیشه بهترینها برایتان اتفاق افتد در پناه حق سلامت و موفق باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
احسنت
زنده باد