سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        سیگار

        شعری از

        علی رضایزدی

        از دفتر تنهاییِ علی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۵۲ شماره ثبت ۱۱۴۸۷۲
          بازدید : ۱۴۲   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی رضایزدی

        من باورهای تنهایی را انکار میکنم 
        به اینکه خوشم در خلوتم اسرار میکنم 
        هم منتظرم هم دور دلم دیوار میکشم 
        من باورم نمیشه ولی سیگار میکشم
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        شاهزاده خانوم
        شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۳۰
        سلام..😎
        بذار یه خاطره از برادرم برات تعریف کنم..خیلی خلاصه خندانک
        سرباز بود.. اونم در سپاااااااه😎
        یکی از دوستاش به شدت سیگاری بود و سیگار می‌کشید.. برادرم اونطور که تعریف می‌کرد.. می‌گفت بدجور هوایی شده بودم سیگار بکشم.. اما از اونجایی که بسیار انسان تجزیه و تحلیل گریه.. با خودش میگه.. اگه اون تونسته روی من اثر بذاره که من وسوسه‌شم سیگار بکشم.. چرا من نتونم روی اون اثر بذارم و اون سیگار نکشه.. خندانک
        این شد که برارم .. سیگاری نشد.. الحمدالله خندانک از دوستش خبر ندارم.. خندانک
        باشد که مصرع آخر.. فقط شعر باشد نه واقعیت خندانک
        حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
        شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۴۰
        سلام و عرض ادب آقای یزدی بزرگوار

        به شعر ناب خوش آمدید خندانک
        آرزو عباسی ( پاییزه)
        شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۵۸
        درود و عرض ادب و خیرمقدم خدمت شما ادیب گرامی خندانک
        طبع‌تان مانا خندانک
        نویسا باشید به مهر خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0