جمعه ۲۵ آبان
عشق دیوانه من شعری از سمیرا عاشوری
از دفتر روبان قرمز نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۲۳ شماره ثبت ۱۱۴۶۲۱
بازدید : ۳۹۴ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب سمیرا عاشوری
|
تو کجایی عشق دیوانه من
نروی هیچ زمان از دل من
عشق تو شعله دارایی من
تابسوزد همه حاصل من
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شاهزاده خانوم مهربان
خیلی سپاس گذارم از کامنت شما
با ارزوی موفقیت برای شما دوست عزیز | |
|
سلام و عرض ادب بر استاد فرهیخته
من واقعا از شما و تمام استادان شعر ناب تشکر میکنم که برایم کامنت میزارید و من رو در بهتر کردن اشعارم یاری می کنید.
باشد که انسان های بزرگی چون شما و تمام استادان الگوی ما ها باشند.
خیلی خیلی لطف کردید.
با ارزوی موفقیت
| |
|
سلام و عرض ادب بر استاد مهربان و بسیار ارزشمند
سلامت باشید و سپاس گذارم از کامنت زیبای شما
با ارزوی زندگی شاد و سلامتی فراوان | |
|
سلام و عرض ادب و درود بر استاد مهربان
بسیار سپاس گذارم که برایم کامنت گذاشتید
حضورتان پر مهر و دلتان سر شار از خوشی باد | |
|
سلام و درود
سپاس گذارم از کامنت شما
موفق و پیروز باشید | |
|
سلام و عرض ادب بر استاد بزرگوار
سپاس از حسن نیت شما
موفق و موید باشید
| |
|
سلام و عرض درود بر بانو و خواهر عزیزم
زنده باشید
امیدوارم زندگی همه از جمله شما مزین به عشق باشد.
| |
|
سلام و عرض ادب بر استاد بزرگوار
خیلی متشکرم
الهی درهای مهربانی
همیشه بروی
دل هاتون باز باشه
الهی نسیم عشق
نوازشگر لحظه هاتون باشه
الهی شکوفه های لبخند
روی لب هاتون باشـه | |
|
سلام و عرض ادب بر شاعرگرامی
سپاس گذارم از حسن نگاه شما
ممنونم
ﺩﻋﺎ کنیم هیچکس ﺩﻟﺶ ﻧﮕﯿﺮﻩ،ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﮔﺮﻓﺖ ،،،
ﺧﺪﺍ ﯾﻪ ﻫﻢ ﺻﺤﺒﺖ ﺧﻮﺏ ،ﺑﺬﺍﺭﻩ ﺳﺮ ﺭﺍﻫﺶ!
ﺩﻋﺎ کنیم که ﻫﯿﭽﮑﺪﻭممون ﺍﺷﮑﯽ
ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﻧﯿﺎﺩ، ﺍگرم اﻭﻣﺪ ﺍﺯ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﺑﺎﺷﻪ!
ﺩﻋﺎ کنیم ، ﻫﯿﭽﮑﯽ ﺩﻟﺶ ﭘﺮ ﻧﺸﻪ،
ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﭘﺮ ﺷﺪ ﭘﺮ ﺑﺸﻪ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﺍﺯ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ!
ﺩﻋﺎ کنیم هیچکی ﻧﺎ ﺍﻣﯿﺪ ﻧﺸﻪ،
ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﺷﺪ ﺧﺪﺍ ﺯﻭﺩ ، ﯾﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻬﺶ ﺑﺪﻩ!
ﺩﻋﺎ کنیم ﻫﺮ ﮐﯽ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺗﻮ ﺩﻟﺶ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﺳﻪ!
ﺩﻋﺎ کنیم ،حکمت خدا ، با آرزوهامون یکی باشه… | |
|
سلام و درود بانو و استاد عزیز
عشق و محبت رد پای خدا در زندگیست
امیدوارم زندگیت پر از رد پای خدا باشد… | |
|
سلام و درود بانو جان عزیز
سپاس گذارم از حضور پرمهرتان
خیلی ممنونم بابت کامنت قشنگتون
زندگیتون پر از عشق
و دلتون شاد شاد | |
|
سلام و درود بزرگوار
ممنونم از کامنت زیباتون
دعا می کنم خداوند همیشه در کنارتون باشد
و زندگی بر وقف مراد باشد | |
|
خیلی سپاس گذارم
از کامنت زیبا و گل های قشنگتون
زندگیتون پر از گل های شادی و برکت | |
|
سلام و عرض ادب بر بانوی مهربان
سپاس گذارم
با ارزوی شادی بسیار زیاد برای شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام..✋🤓
زیبا بود