يکشنبه ۴ آذر
سرو خرامان شعری از رضا پناهی
از دفتر شعر کهن فارسی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۴۱ شماره ثبت ۱۱۴۵۲۹
بازدید : ۲۳۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب رضا پناهی
|
تنت ای سروِ خرامان من
جاودان سبز و دلت سرخ تن
هر کجا میروی از عمق جان
شادمان باشی و در غرق نان
آسمان را تو پر از نور کن
خلوت میکده را سور کن
بر سر خانهی ما ماهتاب
واژهها با تو بسازم کتاب
جملهها کوته و راهی دراز
جان من، جان تو و این دو راز
هر دمی را که به سر میبری
شکر ایزد کن و باقی بری
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد استکی ارادتمندم، لطف شما مزید 🌹🌹 | |
|
سلام و درود بر جناب جاویدان 🙏🙏🌺🌹 | |
|
سلام و درود به آقای علامیان عزیز بزرگواری، ممنون از لطف و محبت شما عزتمند باشید 🙏🙏🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🍁🍁