جمعه ۲ آذر
خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است شعری از میثم گنجی(آرمان تویسرکانی)
از دفتر اجتماعی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۰:۱۶ شماره ثبت ۱۱۴۳۶
بازدید : ۱۹۱۷ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر میثم گنجی(آرمان تویسرکانی)
آخرین اشعار ناب میثم گنجی(آرمان تویسرکانی)
|
می خندم آری
تا چشمان بغض آلودم را نبینی
می خندم ؛چون کسی را برای گریستن نمیشناسم
می خندم آری
چون تو دردهای کوچکی داری
وشانه هایی کوچکتر
لب را با سکوت قفل میکنم
ودل را می گشایم تا میزبان ناگفته هایم باشد
می خندم آری
چون تو دل کوچکی داری ولبی باز
می خندم آری
به حقارتی که در خود احساس میکنم وبه دنیای کوچک تو
می خندم آری
به اندیشه ای که تنها لبریزگاهش احساس است واندیشه ی تو که لبریز نمی شود
می خندم آری
نه به تو که در دنیای کوچکت کودکانه می تازی و پادشاهی میکنی نه!
به خود میخندم که به اندازه ی کودکی چون تو در دنیای خویش سهمی ندارم
می خندم اری
به اندیشه ای که مرا به کوه نمیدانم هایم می برد و به غرور دانایی تو در کویر اندیشه ات
می خندم براین بی حاصلی خویش وبی بذری تو
می خندم آری
بر دردهای کوچک خویش وبر بی دردی تو
می خندم آری
وقتی نمیتوان دردها را گریست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.