جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر میثم گنجی(آرمان تویسرکانی)
آخرین اشعار ناب میثم گنجی(آرمان تویسرکانی)
|
آتش بیافروز هم وطن سیاوشم
من از تبار عشقم از آب و آتشم
از کوه نمی هـــــراسم و آزادم
من هم قبیله ی فرهاد وآرشم
آرمان تویسرکانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.