غصه نخورشاپرك،ميرسه فصل پرواز"
بهار سبز اميد،ميشه دوباره آغاز"
پرستوهاتا ابد،تولونه شون مي مونن"
قنارياي دربند،روشاخه ها ميخونن"
غصه نخورشاپري،فصل خزون رفتنيست"
حرفاتوراحت ميگي، دردايي كه گفتنيست"
بخت سياه مردم،پرميشه ازسپيدي"
غصه وغم سرمياد،محوميشه پليدي"
روآسمون تيره،بازميشه رنگين كمون"
گم ميشه اين ابراي تيره رنگ نيمه جون"
غصه نخورشاپرك،تاپير نشي نميري"
ميخوام تاروزموعود زنده باشي ببيني"
چه جغدها،صداي آزاديوشنيدن"
سايه نحس شونو،كم كردن وپريدن"
غصه نخورشاپرك، شب سياه سرمياد"
پيك صبح رهائي،دوباره ازدرمياد شب سياه سرمياد... روزاي بهترمياد...
سلام وادب دارم حضورمديرعزيزو مهربونمون جناب ملحق بزرگوار شرمنده كه ايميل نزدم وازاين طريق مزاحم تون شدم واقعاپوزش ميخوام راستش اين حقير موقع تايپ وارسال اثر فاصله گذاري بين ابياتورعايت ميكنم امانميدونم چراشعر بعدانتشاربه شكل نامرتب وبه هم چسبيده درمياد!! نميدونم!شايددليلش استفاده ازموبايل باشه من چه هركاري كردم نتونستم اين مشكلوحل كنم اگه خواهشاموقع انتشار يه فاصله كوچك بين ابيات بدهيدواقعاممنونتون ميشم بازم عذرميخوام وشرمندم يك دنياممنونم ازلطف ومهربونيتون پاينده باشيد