جمعه ۹ آذر
جادو شعری از پیام قاسمی
از دفتر گل واژه های عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۲۲:۴۹ شماره ثبت ۱۱۴۰۱۱
بازدید : ۳۹۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب پیام قاسمی
|
چشمم به تو یا خیرهِ به چشمانِجنون است
در چشـمِ تـو صد بند زِ جادو و فسون است
تنـدیس تو یڪ بت،ڪه نشانی ز خدا شـد
تصـویـر تـو گلچیـنِ گـذشته و ڪنـون است
در جنگــلِ مــوهایِ تــو عطــری زِ گلستان
در پشتِ مـژهِ تیزِ تو صد هنگ و قشون است
بــر خاڪِ دلــم، مهــر به جانـم بنشانـدی
عشقت به دلم،گُل شدو رشدش به فزون است
فــرهـادِ تـو مجنون شد و نقشی به غـزل زد
دیـوانِ مـرا عشقِ تـو،دیـوار و ستـون است
پیام قاسمی
|
نقدها و نظرات
|
درود مهـربانوی گـرانقدر تشڪـر، زیبانگرید | |
|
درود بزرگمهــر سپاس،زیبا نگاه شماست | |
|
درود و عرض ادب بانو طلایی گرانقدر زیبا نگاه شماست، سپاس از لطف و مهرتون | |
|
درود مهـربانوی گـرانقدر زیبا نگاه شماست تشکر | |
|
درود بر شما شاعـر ارجمند و گرانمایه سپاس فـروان، زیبا نگاه شماست | |
|
درود بر شما ادیب و شاعـر گرانقدر سپاس فراوان، مانا و مؤيد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیبابود