یکی یکی یکی یکی یدونمی
اخه تو واسم عزیز جونمی
من واسه دیدن تو میلرزه تنم
تویی که تا تهش باهام میمونمی
فقط تویی حال منو خوب میدونی
فقط تویی فال منو خوب میخونی
من واسه دیدن تو میلرزه تنم
بگو تو فرشته یا ستاره اسمونی
برگردوبمون
اگه حتی من با تو بد کردم
برگردوبمون
اگه هی مث دیوونه ها با تو لج کردم
حتی اگه چشای ناز تورو تر کردم
برگردوبمون
اگه حتی من با تو خوب یا بدم
برگردوبمون
اگه حتی پا به پای تو نیومدم
اگه تو عشق به تو عقب زدم
تو میتونی حال منو خوب کنی
فقط تو میتونی تو دلم اشوب کنی
فقط تو میتونی که با رفتنت
منو درگیر مشروب کنی
یه وقت نری روز منو شب کنی
یه وقت نری منو جون به لب کنی
با تو شدم درگیر یه حس خوب
یه وقت نری حال منو بد کنی
برگردوبمون
اگه حتی من با تو بد کردم
برگردوبمون
اگه هی مث دیوونه ها با تو لج کردم
اگه حتی چشای ناز تورو تر کردم
برگردوبمون
اگه حتی من با تو خوب یا بدم
برگردوبمون
اگه حتی پا به پای تو نیومدم
اگه تو عشق به تو عقب زدم
شهادت مظلومانه یازدهمین اختر آسمان ولایت و امامت را تسلیت
عرض می نمایم