جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه نعیمی (مهرانه)
آخرین اشعار ناب فاطمه نعیمی (مهرانه)
|
قهوه تلخ چه شیرین می شد
تو اگر فال مرا می خواندی💗
فاطمه نعیمی🌟مهرانه
قاصدکهای رها
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از نظر و تشویقتون⚘ | |
|
سپاس بزرگوار
این تک بیت رو سال ۹۲ بعنوان شعر نیمایی سرودم. ممنون از نگاهتان زنده باشید⚘ | |
|
سلام و درود بر شما و سپاس از نگاه زیباتون⚘ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.