شنبه ۳ آذر
یادِ تو.. شعری از مهدی حیدری گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۳۹ شماره ثبت ۱۱۱۷۲۳
بازدید : ۱۲۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مهدی حیدری گودرزی
آخرین اشعار ناب مهدی حیدری گودرزی
|
و یادِ تو
هر روز کار من است..
یکی به یادِ تو بگوید
که جمعه کار تعطیل است...
چقدر یادِ تو
وقت نشناس است...
مهدی حیدری گودرزی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا