سه شنبه ۲۹ آبان
آخرین جنگ شعری از شهرام مودب
از دفتر صاع نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۴۱ شماره ثبت ۱۱۰۹۴۷
بازدید : ۳۶۲ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب شهرام مودب
|
من مطمئنم آخرین جنگِ جهانی
بینِ من و چشمانِ تو در خواهد افتاد
می دانم از آغاز مغلوبم ولی باز
آوازِ جنگت را به دل سَر خواهَمَش داد
این آخرین سردارِ جنگی نابرابر
با اولین شلیکِ مژگانت شهید است
پایانِ او، پایانِ تو، پایانِ دنیاست
اما شروعِ خوبِ دنیایی جدید است
فصلی جدید از آرزوهایِ قدیمی
جنگِ تفنگِ آب پاش و صورتِ خیس
یک دانه نه، یک خوشه نه، یک دشت گندم
من باشم و تو باشی و مقداری ابلیس
اصلاً که گفته پاسخِ ابلیس سنگ است؟!
اصلاً که گفته دامنِ آلوده ننگ است
اصلاً که گفته!؟ بی خیالِ هر که گفته
با تو تمامِ زشتیِ دنیا قشنگ است
شاید مرا پیغمبری جعلی بدانی
حتی همین یک بیت شعرم را نخوانی
من تا ابد از چشم هایت می نویسم
در انتظارِ آخرین جنگِ جهانی
شاعر: شهرام مؤدب
|
|
نقدها و نظرات
|
برقرار باشید شاعر توانا، درودتان | |
|
درودها جناب استکی گرامی، ممنونم از حضور همیشگی شما، منصور باشید | |
|
لطفتون مزید جناب محمدی عزیز، درودها | |
|
زیبایی در نگاه شاعرانه ی شماست، برفراز بمانید | |
|
ممنونم از لطفتون بزرگوار، درودها | |
|
زیبا خواندید به مهر، پاینده باشید بانو، درودتان | |
|
درودها بانو، قدردان همراهی سبز شما هستم، مانا باشید | |
|
جاوید باشید بانوی ارجمند، درودها | |
|
عالی، نگاه شاعرانه ی شماست گرامی، شاد زی، درودتان | |
|
سپاسگزارم بانوی ادب، مهرتان پاینده | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود بزرگوار
پایدار باشید 👏👏🌺🌺