جمعه ۲ آذر
نقطه شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ سپیدگاه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۳۶ شماره ثبت ۱۱۰۶۵۲
بازدید : ۴۳۳ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
یاهو
1.
و چگونه نشان دهم
دردهای کوهمندم را
به چشمانی که دشت می بینند!!
من،
نقطه ای درد و دور.
2.
از آسمان حرف می بارد
و کودکانِ الفبا
با دستانِ بخارآلود
در معصومیتی بلیغ
آدم حرفی را می حرفند
راستی!
ما کِی انقدر شعر شدیم؟
آرمان پرناک
|