پنجشنبه ۱ آذر
بوسه 💋 شعری از وجیهه رستگاری گل سرخ
از دفتر عشق نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۲۰ شماره ثبت ۱۰۹۹۲۷
بازدید : ۲۵۸ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر وجیهه رستگاری گل سرخ
آخرین اشعار ناب وجیهه رستگاری گل سرخ
|
💋🌿💋🌿💋🌿
🌿💋🌿
💋🌿
🌿💋
💋
🌿
هر بوسه از سوی ِ خدا
یک ، رنگ دارد
هر بوسه ی ِ رنگین او
یک ، حرف دارد
وقتی که او ، حرف ِ سلامش
رنگ ِ زرد است
یعنی خدا روی لبش ، لبخند دارد
آنجا که می بوسد تو را ...
با رنگ ِ نارنجی
یعنی نگاهت کرده با ...
چشمان ِ جادویی
آنجا که می پرسد
احوالت؟
چطور است ؟
یعنی که احساسش
لباس ِ صورتی دارد
پروانه هم فهمیده او ،
اینجا نشسته
او با تمام ِ بوسه هایش
حرف دارد
هر بار که پروانه می بوسد ،
خدا را
هر بوسه اش
رنگ ِ خدا
رویش نشسته
اینجا ، تمام لحظه هایش
رنگ دارد
اینجا ، تمام رنگهایش
عَطر دارد
اینجا ، تمام لحظه هایش
رنگی پُر از ...
عَطر ِ
......خدا دارد
🌿
✍: وجیهه رستگاری _ گل سرخ 🌹
|