جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امیر محمدی ارکانی (صادق)
آخرین اشعار ناب امیر محمدی ارکانی (صادق)
|
من نه آنم
گر گویندم سر به هوا
دل بسته ام،
خوردم فریب بوسه ی ستاره ها !
آسمانم
سیاهی چشمانت
یاد باد تبسم ماه و خاطره ها ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.