جمعه ۲ آذر
کمان شعری از سینا یعقوبی نژاد
از دفتر تنفس شعر نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ ۱۶:۰۵ شماره ثبت ۱۰۹۲۸۲
بازدید : ۲۵۲ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سینا یعقوبی نژاد
آخرین اشعار ناب سینا یعقوبی نژاد
|
شیار عمیق پیشانی سر می زند گاهی به من
باران که می آید جوی آبی میشود پر پیچ و خم
سرعتش گاهی زیاد و گاه هم کم می شود
در مسیرش قله های خاطره سد می شوند
آب می ماند ولی...
موج های غم بدون مانعی رد می شوند
در میان پیچ و خم ها، غم به آب آغشته است
من تنم آماده ی رفتن به دریا بود
حیف ..
دستانم از وقتی که رفتی بسته است
تو می گفتی صبوری درمان درد هجر توست
راست می گفتی...
کمان سرزمین قلب من در دست توست
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس استاد بزرگوار | |
|
سپاس از لطفتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود