شنبه ۳ آذر
تک بیت شعری از مجید سعیدی(منتظر)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ۰۷:۲۲ شماره ثبت ۱۰۹۲۴۰
بازدید : ۱۸۲ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر مجید سعیدی(منتظر)
آخرین اشعار ناب مجید سعیدی(منتظر)
|
من آن یار پریشانم که هردم میزنم یاهو به وقت جنگ میرقصم به وقت صلح الاهو
از برای رسیدن به آن بهشت عدنی بریدند صدها حلق نارس کودک یمنی
دراین شب ها که شاعرها نشستن ز هر فکر و خیال قافیه بستن
ی مشت دختر دارن گل میفروشن ز بهر نان شب در جنب و جوشن
هی هات که قافیه رفت ز شعر حافظ
من و تو شدیم جدا رافظ
شعر سکته دار شد لاکن
تو ببخش ای لسان الغیب خداحافظ
|
نقدها و نظرات
|
زمین و آسمان دریای نور است دل شیعه ز شادی در سرور است به عرش حق بزمی مهیاست امام مجتبی آمد به دنیا میلاد کریم اهل بیت مبارک باد | |
|
ممنون و هزاران درود خدمت استاد بزرگوار آقا انصاری عزیزم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ولادت مظهر جود و کرم و بخشش، امام حسن مجتبی (ع) تهنیت باد