سه شنبه ۶ آذر
بی پدرهای منگ آلوده شعری از وحید سلیمی بنی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ۱۸:۳۳ شماره ثبت ۱۰۹۱۱۸
بازدید : ۴۳۱ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب وحید سلیمی بنی
|
توی دجله دوباره می رقصد پا به پای پلنگ آلوده
ایدز را توی برکه می ریزد سرسری با سرنگ آلوده
از تری زبانزدش پیداست لیس هایش چقدر بوالهوسند
با شتابی که می زند زیر سوتین های تنگ آلوده
هف و هف دود را که می بلعد در زمین لرزه های دستانش
میل دارد کمی مماس کند سیخ خود را به سنگ آلوده
هذیانی سه بار می چرخد دور میدان هفت تیر مخش
می کشد در خشاب زرد قلم شعرهای جفنگ آلوده
انتهای کریه بیتش را با تماشاچیان شریک شده
زمزمه می کند به زیر لبش بی پدرهای منگ آلوده
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بانوی واژه ها خوشحالم از حضورتان موفق باشید و پایدار | |
|
سلام و درود مریم بانوی عزیز | |
|
عرض ادب رفیق بزرگوارم شاهرخ خان ممنونم از حضورتون | |
|
سلام و عرض ادب بچه جنوب در خدمتتون هستم بزرگوار البته دورادور خوشحالم که هوامو داری | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما استادسلیمی عزیز
بسیارزیباومتفاوت ترازهمیشه
زدین توخط مدرن وپست مدرن