يکشنبه ۴ آذر
خانه ی خاتون شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ۰۹:۰۸ شماره ثبت ۱۰۹۰۸۲
بازدید : ۳۵۶ | نظرات : ۴۵
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
خانه ات جان دارد !
درست مثله دستانت
که وقتی در دستم می فشارم
ضربانم اوج می گیرد
هرصبح گنجشکان به خانه ات هجوم می آورند
گویی هر یک پیامبری ست که
می خواهد زودتر از دیگری
مژده ی صبح را به تو برساند
خانه ات جان دارد و طپش نیز !
در خانه ات
همیشه نسیم دل انگیز بهاری می وزد
شاید همین دلیل هجوم خیل گنجشککان شهرست
شاید می آیند تا لقمه ای عشق از چشمان زیبایت بردارند
و نفسی در هوای نوشین دلت
تازه کنند
گنجشکان گوش به فرمان تو اند
کف بزنی، بسرعت برق
اعلام جان نثاری می کنند!
تو ملکه ی بی منازع آن محله ای
و نفست،
عشق را در پیرامون می پراکند
و این دلیل خوبی برای عشق گنجشکان به توست
می آیند تا از عسل چشمانت شیرین کام شوند
خانه ات جان دارد و عشق نیز...
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
درودا جناب محمدی ارجمند سپاسمندم | |
|
سلام و عرض ادب بانو کوهواره فرهیخته و عزیز مهرتان را سپاس گرامی بانو زیبا وجود ارزشمندتان ست طاعات شما مقبول حق جانتان مانا | |
|
درودا بانو عجم ارجمند سپاسمند شما هستم زیبایی در نگاهتان جاری ست | |
|
درود و عرض احترام جناب استاد استکی بزرگ مهر
سپاس از نگاه زیبای شما برقرار باشید
🌼🌼🌼 | |
|
درود بر شما جناب عزیزیان شاعر فهیم
سپاسگزارتانم زندگی تان سرشار از عشق و شادکامی
🌹🌹🌹 | |
|
سلام و درود بیکران بر شما جناب خوشرو بزرگ منش
سپاسگزار الطاف پرمهرتانم
افتخاری ست حضور و کامنت های مثبت شما وجودتان برقرار
🌷🌷🌷 | |
|
سلام و عرض ادب جناب حسنلو گرامی سپاسگزار حضورتانم برقرار مهر باشید روزگارتان عالی | |
|
درود بر صنم بانوی مهرپرور
سپاسمندتانم روزگارتان زیبا
👌😍🌷 | |
|
درودتان بانو کاسیانی عزیزم سپاسگزار مهرتانم جانتان مانا | |
|
درود بر شما جناب گرجاسی ارجمند
سپاسگزار حضورتانم لذت زندگی از آنتان
سرافراز باشید
🌹🌼🌻 | |
|
درودا بانو خوش روش نارنین
سپاسگزار مهرتانم زیبا روزگار باشید
❤🌷🌷 | |
|
درود بر شما جناب استاد لاهیجی بزرگ
سپاسمند افتخار حضورتانم برقرار آرامش باشید
🌻🌼🌹🌷 | |
|
سلام و سپاس بانو قنواتی عزیز عالی روزگار باشید مهرتان مستدام | |
|
درود بر شما جناب آزادبخت نیکبخت سپاس از مهر حضورتان زیبایی در وجود شماست پاینده باشید | |
|
درود و عرض ادب جناب استاد معینی بزرگ
سپاسگزار حضور پرمهرتانم
آرامش دل و جان سهمتان باشد از زندگی
🌼🌻🌹
| |
|
درودتان بانو طیبی گرامی اوقاتتان خوش سپاسگزار بودتانم مهرتان پاینده | |
|
درودا جناب رضایی ارجمند
سپاسگزارم لذت زندگی ب کامتان
🌻🌻🌻 | |
|
سلام بانو رحمانی جان سپاسگزار محبتتان هستم زیبایی در چشمان شما جاری ست برمدار آرامش و شادی باشید | |
|
درود بر شما مهرتان را سپاس بانو ناطق عزیز پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🌷🌷🌷🌷