شنبه ۳ آذر
خون وجنگ شعری از قانع تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۴۸ شماره ثبت ۱۰۸۳۵۲
بازدید : ۱۷۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب قانع تهرانی
|
خون میبارد از آسمان
قهقهه پر شده زمین و زمان
چشم ها خیره دهانها باز
نغمه ای شوم کند آواز
میکشم انتقام میکشم انتقام
از هر کس با هر نام
خون پاشد روی زمین
چشمها مات دلها غمین
عقده ها بی لگام حسد بی زنجیر
میزند آتش به جوان و پیر
ریاکاران خوش خرام آیند
بر سر سفره گرد هم آیند
جام خون مان در گلو ریزند
قهقهه زنند جام برگیرند
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد بزرگوار حضورتان گرامی | |
|
درود بر بانوی بزرگوار حق را باید گفت هرچند .... حضورتان گرامی | |
|
درود بر استاد بزرگوار حضورتان گرامی | |
|
درود بر شما حضورتان گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
مبین مشکلات جامعه