يکشنبه ۴ آذر
آخر چرا شعری از اسماعیل یاوریان
از دفتر سویدای دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ۰۶:۲۸ شماره ثبت ۱۰۸۰۵۴
بازدید : ۱۹۰ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر اسماعیل یاوریان
آخرین اشعار ناب اسماعیل یاوریان
|
در آتشم سوزانده ای، ای بی خبر آخر چرا
از دوریت من مانده با چشمان تر آخر چرا
رفتی نگفتی این دلم در حسرتت پر می کشد
جامانده ام از کاروان بی بال و پر آخر چرا
رفتی ندیدی بی رُخت دیوانه گشتم نازنین
رفتی ندیدی عاشقت خونین جگر آخر چرا
قلبم صدایت می زند اما شکستی قلب من
دریای غم در سینه ام شب تا سحر آخر چرا
خورشید تابانم تویی هم جان و جانانم تویی
بی دیدنت عمرم ببین باشد هدر آخر چرا
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس و درود | |
|
سلام ممنون از حضور گرمتان | |
|
ممنون از لطفتان | |
|
سپاس بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود 🌺🌺