جمعه ۲ آذر
وقتی رفتی شعری از شجاع پورجواد
از دفتر آوانامه نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ۲۱:۱۰ شماره ثبت ۱۰۷۳۱۰
بازدید : ۴۲۹ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب شجاع پورجواد
|
وقتی رفتی خورشیدهم رفت و هوا ابری شد
دیگه اینجا سرد و تاریک چون قبری شد
وقتی رفتی گلهای تو باغچه ها پژمردن
همه ی پروانه ها در انتظارت مُردن
وقتی رفتی دیگه هیچ پرنده ای اینجا نخوند
دیگه حتی یه ستاره توی آسمون نموند
وقتی رفتی دیگه چشمام رنگ خوابُ ندیدن
عکساتو می دیدن و به خاطرت می باریدن
وقتی رفتی نفسم دیگه به زور میاد بالا
به خودم امید میدم میگم بمون میاد حالا
وقتی رفتی غم و غصه اومدن توی دلم
بی تو من بی اعتبارم تو نباشی باطلم
وقتی رفتی دل من همش تورو صدا میکرد
واسه اینکه زود بیای ازشب تا صبح دعا میکرد
|
نقدها و نظرات
|
ممنون استاد لطف دارید | |
|
درود بر شما استاد.. سپاس از لطف و بزرگواری شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
ترانه زیبایی سرودید