پنجشنبه ۱ آذر
بوسه ی جامانده شعری از وجیهه رستگاری گل سرخ
از دفتر عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۱۰ شماره ثبت ۱۰۷۰۸۸
بازدید : ۲۷۰ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر وجیهه رستگاری گل سرخ
آخرین اشعار ناب وجیهه رستگاری گل سرخ
|
ماه امشب قصد دارد تا ببوسد پیشانی ات را🌙
آن بوسه ی جامانده بر مُهرِ نمازت را🌙
مهتاب می گیرد سراغ خنده هایت 🌙
آن خنده ی جامانده در قاب نگاهت را🌙
اینجا هوای عشق در پی عطر تُ می گردد
من نشانش می دهم چادر نمازت را
✍:وجیهه رستگاری_ گل سرخ🌹
|
نقدها و نظرات
|
سپاس جناب آقای استکی ممنون از لطف و توجه شما🙏🙏💐
| |
|
سپاس از لطف شما جناب آقای احمدیان مهرتان را سپاس🙏🙏💐 | |
|
درود بر شما سپاس از توجه و لطف شما🙏🙏💐 | |
|
درودها مهرتان را سپاس جناب آقای فتحی 🙏🙏💐 | |
|
درود بر شما جناب آقای انصاری مهرتان را سپاس💐 ممنون از حضور گرانقدر شما🙏🙏 بسیار زیبا و دلنشین سرودید قلم زیبایتان همیشه سبز و ماندگار🍃 | |
|
درودها جناب آقای رضاپور مهرتان را سپاس🙏🙏 ممنون از توجه و حضور شما💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سه تا بیت زیبا از غزلی ناتمام بود