جمعه ۲ آذر
آتش شده سینه ام این بار عاشقم شعری از علی عبداللهی
از دفتر غروبِ دهکده نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ ۱۲:۱۸ شماره ثبت ۱۰۷۰۶
بازدید : ۶۲۹ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب علی عبداللهی
|
آتش شده سینه ام این بار عاشقم
فهمیده ام از غمِ بسیار عاشقم
حتی تو هم فهم نکردی خیالِ من
در شهر در کوچه ی دلدار عاشقم
تا می وزد باد بگو خرمنت کجاست
چون بید بر گندمِ پندار عاشقم
شد زهر بر من همه ی خاطراتِ تو
بر تلخیِ چایی ی بازار عاشقم
پوشیده ای رختِ شکوفه به تن بیا
در باغِ تو بر گل و بر خار عاشقم
لب می نهد بر لبِ تو مرغِ بی نوا
این مرغ را ذکرِ غمِ یار عاشقم
بگذار تا قصه بگویم شبِ وصال
با این سه تار از لبِ تب دار عاشقم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.