شنبه ۳ آذر
ولادت و روز مادر شعری از قانع تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ۲۲:۰۴ شماره ثبت ۱۰۶۷۸۸
بازدید : ۲۶۴ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب قانع تهرانی
|
ای تو زيبا سروده هستی
ای تو بوی خوش سرمستی
اشگت گرانترين گوهر زمانه
لبخندت آخرين تحفه عاشقانه
عاشقترين عشاق زمانی
سرشار از لطافت و آميزه جانی
مسرور از كمترين و خودداری و پر کار
سرمشق ملائك و راهنمود اسرار
در اوج آسمان جايگاه تو نيست
بل در جوار راهبر دنياست
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود ضمن تبریک ولادت آن حضرت حضورتان گرامی باد | |
|
درود بر شما زیبا بود حضورتان گرامی | |
|
درود برشما ضمن تبریک ولادت آن حضرت و روز مادر حضورتان گرامی باد | |
|
سلام و درود حضورتان گرامی | |
|
درود بر شما حضورتان گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد با سعادت جده سادات
ام ایبها
حضرت فاطمه زهرا
بر شما مبارک باد