يکشنبه ۴ آذر
عقاب آسمانها شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۴۵ شماره ثبت ۱۰۶۰۸۹
بازدید : ۲۴۴ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
بر لبم آثار آوایِ خمارو خسته نیست
تا تو با مایی درِ باغِ تبسم بسته نیست
با نگاهت عشق می روید غزل گل می کند
سازِ همرازِ دلم بانگ نی بشکسته نیست
رویِ خطِ نا بسا مانی عبورم می دهند
تا گلستان را بهارِ ثابت و پیوسته نیست
هرگلی در سایه سار عشق باشد دلبر است
هر دلی با مهر نا سازی کند وارسته نیست
عاشقی ها یی که جاری در غزل های من است
جز نوشتار درون نامه ی سر بسته نیست
زخم را وقتی نمی پوشی جراحت می کند
درد هرجا می کند طغیان نفس آهسته نیست
مرغ دریایی نمی ترسد زموج وجذر و مد
برسرطوفان عقاب آسما نها خسته نیست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سازِ همرازِ دلم بانگ نی بشکسته نیست
تمام بیتها زیباست استاد بزرگوار
درودتان