يکشنبه ۲۷ آبان
آدم برفی شعری از مرتضی کردلو
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۵۴ شماره ثبت ۱۰۵۷۱۹
بازدید : ۱۷۶ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب مرتضی کردلو
|
آدمی خواهم ساخت ، برفی
چشم ، ابرو و دهان ، یک گوش
درد دل خواهم کرد ، هرچه در دل دارم
او نیز گوش خواهد کرد
همچو یک سنگ صبور
چشم خواهم دوخت به او ، او نیز به من
دور خواهم شد
از همه آدمهای با روح
به اندازه چندین ساعت
هرچند که خود میدانم
آخر این دوستی
در خاک فرو رفتن است
اما
با عشق سخن می گویم
چونکه او با من است
فقط با من
|
نقدها و نظرات
|
سلام ، ممنون از نگاه زیبای شما . 🌹🌹🌹 | |
|
ممنون از توجه و لطف شما . پاینده باشید . 💐 | |
|
سلام ، ممنون از شما . نوشته های من رنگی از سادگی دارند و اینکه دوست دارم نظرات رو ببینم و تلاش کنم بهتر باشم . به امید فردایی بهتر . 🌹💐🌹 | |
|
وقتی نامش را شعر میگذاریم باید فراتر از یک نوشته ساده باشد | |
|
ممنون از نظر و لطف شما . 🌹💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود