جمعه ۲ آذر
یک حادثه من را سرِ سطرِ خطر انداخت شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۶:۲۴ شماره ثبت ۱۰۵۳۳۷
بازدید : ۲۰۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
تصویر توبود آن که مرا در خطرانداخت
دل را به غمِ حاشیه و درد سرانداخت
بین عطش و آتش اگر یخ زده بودم
خون بود که بر سینه ی من ضرب درانداخت
آرامش و آسایش من بی خبری بود
یک حادثه من را سر سطر خبرانداخت
کاری نتوان کرد روانم هیجانی است
زآن شعله که من را به فضای دگر انداخت
تکذیب شود یا نشود فرق ندارد
شب گشت مرا شب زدگی از هنر انداخت
حرفی که ندانم به کجا می کشد آخر
من را به غزلخانه ی چشمان تر انداخت
فکری بکن ای صادق سنجیده سخن گو
من را غزل دوست بدین شیوه برانداخت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود 👏👏🌺🌺