سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    خال پشت دست

    شعری از

    محمد لایق حیدری

    از دفتر آیا عاشقی؟ نوع شعر دوبیتی

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۰۰ شماره ثبت ۱۰۴۱۲۰
      بازدید : ۲۴۰   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمد لایق حیدری
    آخرین اشعار ناب محمد لایق حیدری

    من ام آن شاعری که اسیر و مست توست.      
    من عاشق چشمانتم، یک خال پشت دست توست
     
    من در نفس های اخیرم و نمیدانم چرا؟
    کشتن بی وقت من سالهاست که قصد توست
     
     
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۱۱
    درود بزرگوار
    به شعر ناب خوش آمدید
    ميلاد قطب دایره امکان نبی گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)
    و گل بوستان نبوى،وام دار شيعه علوى،امام جعفر صادق(ع)
    بر شما مبارک باد خندانک
    محمد لایق حیدری
    محمد لایق حیدری
    يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰
    ممنون
    ارسال پاسخ
    محمد رضا خوشرو (مریخ)
    يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ۲۰:۴۶
    سلام عزیز بزرگوار دوبیتی زیبایی بود
    با اجازه شما من اینگونه در دلم نوشتم

    خندانک خندانک خندانک خندانک

    کشتن بی وقت من عیضاً بماند قصد توست.

    خندانک خندانک خندانک خندانک
    در پناه حق.
    مسیح علیپور
    يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ۰۶:۰۲
    مو ید باشید خندانک
    محمد لایق حیدری
    يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰
    ممنون
    محمد باقر انصاری دزفولی
    يکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۷:۵۲
    سلام وارادت
    شاعر بزرگوار
    درودفراوان برشما
    خندانک خندانک خندانک
    محمد لایق حیدری
    محمد لایق حیدری
    دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ۰۶:۵۰
    ❤️🙏
    ارسال پاسخ
    محمد لایق حیدری
    دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ۰۶:۵۰
    ممنون از ابراز نظر و بیت زیبای تان
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0