شنبه ۱۹ آبان
دام شعری از شایان بهادر(موسِر)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۲:۵۲ شماره ثبت ۱۰۴۰۷۷
بازدید : ۱۹۳ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر شایان بهادر(موسِر)
آخرین اشعار ناب شایان بهادر(موسِر)
|
دامِ دل ما بردند از سینه نوا برخواست:
بی دام، اسیری نیست دربند به یک درخواست
کوشش نه چنین باشد چون سهل و ثمر باشد
جوری و جفا جاریست هر دم، به صد درخواست
از راه چه پرسی چون بیراهِ کَسان رفتی
شک آید و بی تابی بر پاسخِ بی درخواست
دست از دو جهان کوتاه پای و بَرِ پای مَرکب
مُزد و رقمی دارد چرخ و فلک ات درخواست
بی دام اسیری نیست دربند به یک درخواست
با درد بگفت تکرار، وز درد دوا برخواست
آری ز نهایت بود این دردِ دوا پیشه
بی حیله و بی دامی با کوشش و با درخواست
دامِ دل ما بردند در سینه نوا پیچید:
عشقِ ابدی سهل است،اصرارِ بر درخواست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
سروده های زیبایی را هدیه آوردید
موفق باشید