دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر درویش حسین ندری
آخرین اشعار ناب درویش حسین ندری
|
عقربه ها حوصله ام کم شده
باز غروبم گسل بم شده
حرف مرا پای خیالم نخوان
جمعه ی ما اول ماتم شده
چشم امیدم به سحر وصل نیست
عشق چونان قصه ای مبهم شده
پیر نشد کودک گهواره ام
پای عصا قامت من خم شده
دست ستم سنگ زده سبز را
زرد خزان کنگره ی غم شده
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزار مهرتان هستم گرامی
به مهر خواندید سپاسگزارم
🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
عرض ادب
درود بر شما دوست ادیبم
سپاسگزارم
🌷🌷🌷🌷 | |
|
عرض ادب دوست عزیز
به مهر خواندید گرامی سپاسگزارم
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
عرض ادب
درود بر حضور گرم شما به مهر خواندید گرامی سپاسگزارم
🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
عرض ادب
به مهر خواندید گرامی
سپاسگزار🌷🌷🌷🌴🌴🌷 | |
|
عرض ادب
به مهر خواندید گرامی سپاسگزارم
🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
درود بر حضور گرم شما
سپاسگزارم
🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
|
عرض ادب
درود بر حضور گرم شما
سپاسگزارم
🌷🌷🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود
موفق باشید